Save

Report this service

بروکر اوپو فایننس | معرفی و بررسی تخصصی این بروکر

0.0 (0 نظر)
241 Views

توضیحات بروکر

نقد و بررسی بروکر اپو فایننس

امروز می‌خواهیم به بررسی بروکر اوپو فایننس در سایت نوین بروکر بپردازیم. این بروکر در سال ۲۰۲۰ در سنت وینسنت و گرنادین‌ها تأسیس شده و به‌عنوان یک بروکر آفشور شناخته می‌شود.

این بروکر ابزار های معاملاتی فارکس، فلزات، کالاها، ارز های دیجیتال و انواع CFD ها را برای معامله ارائه می‌دهد. طبق اعلام کارگزار، در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار کاربر از کشورهای مختلف در بروکر اوپو فایننس فعالیت می کنند.

از خدمات این کارگزاری می‌توان به ارائه سرور مجازی رایگان و بونوس به مشتریان اشاره کرد. اما آیا این بروکر برای شما مناسب است؟ در ادامه به بررسی دقیق‌­تر ویژگی‌­های بروکر اپوفایننس در سایت نوین بروکر می­‌پردازیم.

نقد و بررسی بروکر اپو فایننس

انواع حساب‌ های معاملاتی ارائه شده در بروکر اوپوفایننس

طبق بررسی های کارشناسان ما در نوین بروکر، بروکر اوپوفایننس ۴ نوع حساب معاملاتی متفاوت ارائه می‌دهد که به صورت جداگانه به هر یک خواهیم پرداخت:

حساب استاندارد
حداقل سپرده این حساب از ۱۰۰ دلار آغاز می‌شود. ارز پایه تمامی حساب‌ ها فقط دلار است. این حساب کمیسیون ندارد و اسپرد آن به صورت شناور از ۱/۸ پیپ آغاز می‌شود. سطح کال مارجین برابر با ۸۰ درصد از بالانس است.

به صورت پیشفرض اهرم معاملاتی ۱:۵۰۰ برای تمام حساب‌ ها ارائه شده است. با این حال، در برخی حالت‌ های لوریج شما می‌ توانید اهرم تا ۱:۲۰۰۰ را نیز استفاده کنید، هم چنین باید گفت این حساب امکان دریافت بونوس را دارد، و شما می توانید از بونوس های ارائه شده توسط بروکر اوپو فایننس به راحتی استفاده کنید.

حساب ECN
حداقل سپرده مانند حساب استاندارد بوده و برابر با ۱۰۰ دلار است. کمیسیون در این حساب به ازای هر لات معامله، برابر با ۶ دلار است. با این حال اسپرد آن کمتر است و به صورت شناور از ۰/۸ پیپ آغاز می‌شود. باقی موارد مانند حساب استاندارد است، این حساب هم مانند حساب اول امکان دریافت بونوس را دارد.

آموزش ثبت نام در بروکر اوپو فایننس

ثبت نام در بروکر اوپو فایننس یک امر بسیار ساده است با ما در نوین بروکر همراه باشید تا به صورت قدم به قدم این اموزش را تکمیل کنیم، ابتدا وارد سایت رسمی بروکر اوپو فایننس که در این مقاله برای شما گذاشته ایم شوید، سپس در بالای صفحه گزینه، ایجاد حساب کاربری و یا ثبت نام را کلیک کنید، در این مرحله اطلاعات مورد نیاز را از جمله، نام و نام خانوادگی، ایمیل، رمز عبور، را با دقت پر کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر اوپو فایننس

پس از پر کردن این اطلاعات در ایمیل شما یک کد تایید و یا یک لینک تایید فرستاده می‌شود سپس، بر روی لینک تایید کلیک کنید تا حساب شما در این کارگزار تایید شود، پس از تایید می‌توانید حساب معاملاتی خود را با احراز هویت ارتقا دهید، و از تمام امکانات بروکر اوپو فایننس استفاده کنید، این بروکر در تمام مراحل برای شما یک پشتیبانی انلاین قرار داده است که در صورت نیاز می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

اعتبار بروکر اوپو فایننس

بروکر اوپو فایننس یکی از قدیمی ترین کار گزار ها در بازار های مالی می‌باشد، این بروکر با بیش از ۵ سال سابقه موفق توانسته است اعتبار بسیار خوبی را کسب نماید، اگر شما عزیزان قصد دارید از این بروکر خوب استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم همین الان از طریق لینکی که برای شما در این مقاله گذاشته ایم وارد شوید، همچنین در صورت داشتن مشکل می‌توانید از ما و یا از پشتیبانی رسمی بروکر اوپو فایننس استفاده کنید.

همچنین باید گفت این بروکر دارای بهترین رگولاتور های بین المللی می‌باشد، و به همین دلیل این بروکر امن و مطمعن می‌باشد.

انواع حساب‌ های معاملاتی ارائه شده در بروکر اوپوفایننس

حساب سوشیال ترید
کارگزاری اپو فایننس دارای یک پلتفرم کپی ترید با نام اپوسوشیال ترید است که شما در آن می‌توانید تریدرهای حرفه‌ای‌ را دنبال کرده و معاملات آنها را کپی کنید.

حداقل سپرده ۲۰۰ دلار است و کمیسیون برای معاملات دریافت نمی‌شود. در این سیستم همانطور که از نامش پیداست، شما استراتژی‌های معاملاتی را به انتخاب خود کپی کرده و بر اساس آن معاملات را انجام می‌دهید. اسپرد این معاملات نیز به صورت شناور از ۲/۵ پیپ آغاز می‌شود.

حساب ECN Pro
این حساب دارای پایین‌ترین اسپرد و کمیسیون در بین حساب‌ های بروکر اپوفایننس است. این حساب برای معامله‌گران حرفه‌ای مناسب بوده و به حداقل سپرده ۵۰۰۰ دلار نیاز دارد. اسپرد این حساب از صفر شروع می‌شود و کمیسیون آن برای هر معامله ۴ دلار است.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس

در بروکر اوپوفایننس نیز مانند دیگر بروکرها روش‌های متنوعی جهت واریز و برداشت ارائه شده است. از جمله این روش‌ها می‌توان به تاپ چنج، ارزهای دیجیتال، ویزا کارت، انتقال بین بانکی، اسکریل و نتلر اشاره کرد. بروکر اوپوفایننس هیچ کمیسیونی بابت واریز و برداشت از کاربران دریافت نمی‌کند، و این امر باعث حس اعتماد بین کاربر و بروکر می شود.

امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل و ….  در بروکر اوپو فایننس وجود دارد. این بروکر برای کاربران ایرانی امکان واریز و برداشت ریالی را از طریق صرافی تاپ چنج امکان‌­پذیر ساخته است. بنابراین پس از ثبت نام در صرافی تاپ چنج می‌توانید با استفاده از واحد ریال، واریز و برداشت داشته باشید.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس

پشتیبانی بروکر اپوفایننس

طبق بررسی و آنالیز ما وبسایت این بروکر از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی بروکر اوپو فایننس به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته آماده خدمات‌رسانی است یعنی در روزهای تعطیلی بازار نیز پاسخگوی شما خواهند بود.

جهت ارتباط با پشتیبان می‌توانید از چت آنلاین در سایت استفاده کنید و در صورت درخواست شما، اپراتور فارسی پاسخگو خواهد بود. کاربران می‌توانند درخواست و سؤالات خود را در صفحه «تماس با ما» بروکر نیز ثبت کنند. آدرس ایمیل پشتیبانی سایت: [email protected]

همچنین شما پس از ثبت نام در این بروکر به یک مدیر حساب شخصی دسترسی خواهید داشت که می‌توانید برای رفع مشکلات خود از آن کمک بگیرید.

نگاهی به پلتفرم‌های معاملاتی بروکر اپوفایننس

بروکر اوپو  فایننس از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند. همچنین برای سیستم کپی تریدرینگ، از پلتفرم اختصاصی فیبودا استفاده می‌کند. فیبودا یک شبکه تجارت اجتماعی یا کپی ترید است و به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌ های هزاران معامله‌­گر را در سرتاسر جهان کپی کنید.

با استفاده از هر دستگاهی مانند رایانه، تبلت و تلفن هوشمند می‌توانید به این پلتفرم متصل شوید، و به راحتی معاملات خود را انجام دهید.

مزایای استفاده از بروکر اپوفایننس

استفاده از بروکر اوپو فایننس می‌تواند برای معامله‌گران مزایای زیادی داشته باشد. یکی از مهم‌ ترین مزایا این است که این بروکر انواع مختلفی از ابزار های مالی را برای معامله فراهم می‌کند، از جمله فارکس، فلزات، کالاها، ارز های دیجیتال و CFDها. همچنین، با ارائه حساب‌های متنوع معاملاتی از جمله حساب استاندارد، ECN، حساب سوشیال ترید و حساب ECN Pro، این بروکر به معامله‌ گران انعطاف بیشتری در انتخاب حساب مورد نیازشان می‌دهد.

به علاوه، بروکر اپوفایننس امکاناتی همچون پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، ارائه سرور مجازی رایگان و بونوس به مشتریان را فراهم می‌کند. این امکانات به معامله‌گران کمک می‌کند تا تجربه‌ی مثبتی را در فعالیت‌ های معاملاتی خود داشته باشند و با اطمینان بیشتری به بازار مالی نزدیک شوند. همچنین، از آنجایی که این بروکر ارز های دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را نیز پشتیبانی می‌کند، به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا در بازارهای پویا و نوآورانه ارزهای دیجیتال نیز فعالیت کنند.

مزایای استفاده از بروکر اپوفایننس

تخفیفات و جوایز بروکر اوپو فایننس

بروکر اوپو فایننس به مشتریان خود تخفیفات و جوایز متعددی ارائه می‌دهد که می‌تواند برای آن‌ها جذاب باشد. این تخفیفات معمولاً شامل بونوس‌های ویژه برای واریز و برداشت، تخفیفات در کمیسیون معاملات، و جوایز نقدی یا هدایایی مانند کارت‌های هدیه و گواهینامه‌ های تحصیلی مرتبط با ترید می‌شود.

این امکانات به مشتریان کمک می‌کند تا از تجربه مثبتی در معاملات خود بهره‌مند شوند و از این طریق، انگیزه و انرژی بیشتری برای فعالیت در بازارهای مالی داشته باشند. همچنین، با ارائه اینگونه تخفیفات، بروکر اوپو فایننس نشان می‌دهد که به مشتریان خود ارزش می‌دهد و تلاش می‌کند تا از آن‌ها رضایت بخشد و آن‌ها را در مسیر موفقیت حرکت دهد.

طبق بررسی های ما این بروکر در ماه ۲بونوس دارد، و به غیر از این بونوس هایی مانند، خوش آمد گویی، و شارژ حساب برای اولین بار نیز محبوب ترین بونوس های این بروکر می باشد.

هم چنین می توانید مقاله بروکر آمارکتس را مطالعه کنید❤️

جمع‌بندی اوپو فایننس

بروکر اوپو فایننس زیر نظر سازمان نظارتی مالی FSA قرار دارد و با بیش از ۳ سال فعالیت در عرصه مالی، به عنوان یکی از بروکرهای نسبتاً جوان شناخته می‌شود. تاکنون هیچ گزارشی درباره کلاهبرداری یا فعالیت‌های نامناسب این بروکر به ما دست نیافته است. علاوه بر این، در منابع بین‌المللی معتبر نیز هیچ نشانه‌ای از هرگونه کلاهبرداری یا عدم قانونی بودن فعالیت‌های بروکر اوپو فایننس مشاهده نشده است.

برای اطمینان بیشتر از عملکرد یک بروکر مالی که می‌خواهید در آن فعالیت داشته باشید، می‌توانید با استفاده از یک مبلغ کم به مدتی در آن فعالیت‌ها را آزمایش کنید. اگر در این دوره زمانی با مشکلاتی مانند عدم امکان برداشت وجه یا مواجهه با مشکلات دیگر مواجه نشدید، می‌توانید سرمایه خود را افزایش داده و فعالیت‌های خود را گسترش دهید. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا با اطمینان بیشتری وارد دنیای مالی شوید و از تجربه مثبتی در این زمینه بهره‌مند شوید.

0 بررسی ها

0.0
0 امتیاز
5 امتیاز
0%
4 امتیاز
0%
3 امتیاز
0%
2 امتیاز
0%
1 امتیاز
0%