Menu
بروکر آمارکتس

فهرست مطالب

صرافی بیت 24 | معرفی و بررسی این صرافی خوب

معرفی صرافی بیت 24

یکی از صرافی‌های ایرانی که در حال حاضر فعالیت دارد و سطح خدمات نسبتاً مناسبی را برای کاربران خود فراهم کرده است، صرافی بیت 24 (Bit24) نام دارد. در این مقاله، به بررسی اعتبار، کارمزد، و تمام مواردی که قبل از ثبت نام در یک صرافی باید مورد بررسی قرار بگیرد، در سایت نوین بروکر می‌پردازیم.

صرافی بیت 24، یک پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که برای مبادله دارایی‌های این حوزه ارزهای بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، تتر و سایر ارزهای دیجیتال با پول ملی ایران (ریال) ایجاد شده است. این پلتفرم با هدف حذف واسطه‌ها، سادگی و امنیت بیشتر در معاملات را فراهم می‌کند و همچنین امکان معاملات ۲۴ ساعته را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

معرفی صرافی بیت 24

آیا صرافی بیت 24 معتبر است؟

اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال بدون شک یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید توسط هر معامله‌گر ارز دیجیتال جدی گرفته شود. اعتبار به معنای توانایی صرافی برای ارائه خدمات بدون مشکل و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران است. بدون اعتبار، معامله‌گران نمی‌توانند به طور آسوده در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت کنند و از مشکلات مالی و امنیتی جلوگیری کنند. بنابراین، اعتبار صرافی‌ها همیشه اهمیت دارد تا معامله‌گران با دقت و بازبینی انتخاب‌های خود را انجام دهند و تنها با صرافی‌های دارای اعتبار همکاری کنند.

صرافی بیت ۲۴ از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و سابقه خوبی در زمینه میزان فعالیت دارد. بیت ۲۴ هم اکنون (3 مهر ۱۴۰۲) در حال فعالیت است و تا کنون گزارش مشکلاتی از قبیل هک یا کلاهبرداری از این صرافی منتشر نشده است. در صورت بروز کوچکترین مشکل، ایران بروکر به سرعت شما را در جریان خواهد گذاشت.

طبق داده‌های سایت Similarweb، صرافی بیت ۲۴ به طور متوسط ماهیانه ۲۳۸ هزار بازدیدکننده دارد.

کاربران در بحث انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال باید به این موضوع توجه کنند که اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال موضوعی نیست که امکان اظهار نظر قطعی در مورد آن وجود داشته باشد. نوسانات قیمتی ذات بازارهای مالی هستند و هر صرافی یا پلتفرم مالی واسطه‌ای ممکن است در میان این نوسانات پایداری خود را از دست بدهد و نتواند خواسته‌های کاربران را برآورده کند. به همین دلیل اعتبار هیچ صرافی قطعی و دائمی نیست.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت ۲۴

ثبت‌نام در صرافی بیت ۲۴ فرآیندی ساده و کاربرپسند دارد که به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید. ابتدا به وبسایت رسمی بیت ۲۴ مراجعه کنید و گزینه ثبت‌نام را پیدا کرده و کلیک کنید. در صفحه ثبت‌نام، فرم اولیه‌ای ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از تکمیل این فرم، یک کد تایید به شماره تلفن همراه یا ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در سایت وارد کنید تا صحت اطلاعات شما تایید شود.

پس از تایید اولیه، برای استفاده کامل از خدمات صرافی، نیاز به احراز هویت دارید. این مرحله شامل ارسال تصویر مدارک شناسایی و یک عکس سلفی با مدارک می‌باشد. تیم پشتیبانی بیت ۲۴ پس از بررسی مدارک شما، حساب کاربری‌تان را تایید و فعال می‌کند. پس از این مراحل، می‌توانید با واریز وجه به حساب خود، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی بیت ۲۴ بپردازید. این فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت با رعایت استانداردهای امنیتی و با هدف حفظ امنیت و اعتماد کاربران طراحی شده است.

آیا صرافی بیت 24 معتبر است؟

کارمزد صرافی بیت 24

کارمزد معاملات در صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از عوامل مهمی است که قبل از ثبت نام در هر صرافی باید مورد توجه کاربران قرار گیرد. این کارمزد‌ها می‌توانند تأثیر مستقیمی بر سودآوری معاملات داشته باشند و برای همه معامله‌گران اهمیت دارد. کارمزد‌های بالا می‌توانند سود معاملات را کاهش دهند و معامله‌گران را از ادامه فعالیت‌ها بازدارند. به علاوه، معامله‌گران باید به دقت شرایط و سیاست‌های کارمزد در صرافی‌ها را بررسی کنند تا متوجه شوند که آیا کارمزد‌های دریافتی منصفانه است یا خیر.

صرافی بیت ۲۴ در بخش خرید و فروش آنی خود هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند. کارمزدهای دریافتی در بخش بازار معاملاتی با توجه به حجم معاملات ۳۰ روزه کاربران بوده و بدین شرح است:

سطوح کاربری در صرافی بیت 24

در صرافی بیت 24 هیچ سطح کاربری تعیین نشده است و محدودیتی در مورد واریز و برداشت ریالی یا ارزی وجود ندارد؛ همه کاربران می‌توانند هر مقداری را خرید و فروش کنند. شما می‌توانید روزانه تا ۲۵ میلیون تومان به واسطه درگاه پرداخت صرافی بیت 24 خرید کنید و برای مقادیر بیشتر از این، از گزینه شارژ کیف پول ریالی استفاده کنید. در این روش، مبلغ خرید را به حساب صرافی پایا می‌کنید.

محدودیتی که بر روی درگاه اعمال شده و حداکثر مقدار قابل انتقال طی هر روز به واسطه آن را به ۲۵ میلیون تومان کاهش داده است، مخصوص بیت 24 نیست و در ارتباط با تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی صادق است. اگر می‌خواهید روزانه خرید بالاتری داشته باشید، می‌توانید از طریق سامانه پایا مبلغ مورد نظرتان را انتقال داده و سپس با افزایش موجودی کیف پول ریالی، خریدتان را انجام دهید.

خدمات و امکانات صرافی بیت 24

بیت 24 با راه‌اندازی یک فروشگاهی (صرافی OTC) کار خود را آغاز کرد، به این معنا که ارزهای دیجیتال را از کاربران خریداری یا به آن‌ها می‌فروشد. اینجا هیچ واسطه‌ای در کار نیست و سرعت خرید و فروش مناسبی دارد، به طوری که در زیر یک دقیقه قادر به ثبت سفارش هستید.

صرافی بیت 24 امکان خرید و فروش طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند؛ بیش از 515 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش برای معامله در بیت 24 دسترس است. همچنین شما هم می‌توانید پیشنهادات خود را به منظور افزودن رمزارزی جدید مطرح کنید تا بعد از بررسی، بسرعت در لیست ارزهای قابل خرید و فروش قرار بگیرد.

بیت 24 یک کیف پول امن برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال شما ارائه می‌دهد که با کمک آن می‌توانید رمزارزهای خود را به شکلی آسوده ذخیره کنید. به طور کلی، استفاده از کیف پول صرافی‌ها کار را برای کاربران راحت‌تر می‌کند و به تبادلات رمزارزی آن‌ها سرعت می‌دهد. با توجه به سرعت و تعدد نوسان‌ها در بازار کریپتوکارنسی، سرعت گرفتن معاملات اهمیت بالایی دارد.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از این والت، حذف کارمزد است. منظور از آن هزینه دریافتی از شما بابت ثبت تراکنش در بلاکچین است، وگرنه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بستر تبادل سریع بیت 24 کارمزدی ندارد. وقتی می‌خواهید ارزی را از یک آدرس به دیگری بفرستید (مثلا از صرافی به کیف پول خود یا بالعکس) باید هزینه ایجاد تراکنش را در هر مرتبه انتقال بدهید. اما با نگه‌داشتن ارزها در کیف پول صرافی، از پرداخت مستمر این هزینه‌ها خودداری خواهید کرد.

خدمات و امکانات صرافی بیت 24

پشتیبانی صرافی بیت 24

در کنار موارد اساسی مانند اعتبار و سابقه که قبل از ثبت نام در هر صرافی باید مورد بررسی قرار بگیرد، موضوع مهم دیگری نیز وجود دارد که برای اکثر معامله‌گران اهمیت دارد. پشتیبانی یک صرافی جزو موضوعاتی است که برای اکثر معامله‌گران اهمیت دارد. هر فرد هنگام معاملات ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و حل سریع این مشکلات اهمیت بالایی دارد.

این صرافی پشتیبانی 24 ساعته طی 7 روز هفته را از طریق چت آنلاین و تیکت به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تیم پشتیبانی تلفنی صرافی از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کاربران در ارتباط است.

تیم توسعه دهنده صرافی بیت 24

صرافی بیت 24 در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و آپارات حضور فعالی دارد و از آن‌ها برای اطلاع‌رسانی‌ها درباره خود یا انتشار اخبار و محتواهای مهم استفاده می‌کند. با پیگیری این کانال‌های ارتباطی، می‌توانید به‌روز بمانید و از مهمترین اخبار و رویدادها مطلع شوید، همچنین از تخفیف‌ها و هدایای صرافی بهره‌مند شوید. مقر اصلی صرافی بیت 24 در کوی نصر نبش خیابان شانزدهم پلاک ۱۴۵ واقع شده است. همچنین دفتر دوم آن در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران در منطقه امیرآباد واقع شده است.

آموزش خرید و فروش در صرافی بیت 24

ابتدا از فهرست رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس نوع سفارش (خرید یا فروش) را مشخص کنید. در ادامه مشخص کنید که چه مقدار از رمزارز انتخابی خرید یا فروش می‌کنید. سپس نحوه دریافت را مشخص کنید. با انتخاب گزینه اول، یعنی استفاده از والت داخلی صرافی، مستقیما به مرحله تسویه حساب می‌روید. با انتخاب حالت انتقال به والت شخصی، یک مرحله دیگر به فرآیند اضافه می‌شود.

وقتی در حال ارسال به آدرس مورد نظر هستید، باید یکی از شبکه‌های پشتیبانی شده برای آن رمزارز را انتخاب کنید و سپس آدرس مقصد در همان بلاکچین را ارائه دهید. به مرحله بعد بروید. اگر ارزش سفارش شما کمتر از 25 میلیون تومان است، می‌توانید پرداخت را از طریق درگاه انجام دهید، و در غیر اینصورت ابتدا باید حساب ریالی خود را شارژ کرده و پرداخت را از موجودی آن انجام دهید.

به صورت کلی صرافی های ایرانی مانند صرافی بیت ۲۴ به سرعت درحال پیشرفت می باشند و روزانه کاربران زیادی وارد سایت این صرافی می شوند شما می توانید با ورود به صرافی بیت ۲۴ از امکانات این صرافی استفاده کنید.

سخن پایانی

صرافی بیت ۲۴ بهترین صرافی ایرانی می‌باشد، که در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد سهام ارز دیجیتال ایران، در این صرافی معامله می‌شود، اگر قصد استفاده از این صرافی را دارید، می‌توانید از لینک هایی که برای شما گذاشته ایم استفاده کنید.

ارسال نظر