Menu
صرافی بینگ ایکس

فهرست مطالب

صرافی بینگ ایکس + معرفی و بررسی (2024)

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس، که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است و قبلاً با نام Bingbon شناخته می‌شد، به عنوان یک پلتفرم تجاری بزرگ در زمینه سوشال تریدینگ شناخته می‌شود. این پلتفرم گستره‌ی گسترده‌ای از گزینه‌های معاملاتی را فراهم می‌کند، از جمله خدمات معاملاتی نقدی، فیوچرز و کپی تریدینگ. این خدمات برای بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان در دسترس است و هم اکنون بینگ ایکس به عنوان بهترین جایگزین برای کوکوین شناخته می‌شود.

در ادامه در سایت نوین بروکر به برسی جامع و کامل صرافی بینگ ایکس می پردازیم، با ما همراه باشید.

معرفی صرافی بینگ ایکس

موضع گیری صرافی بینگ ایکس در برابر ایرانیان

یکی از امور مهمی که ذهن هر معامله‌گر و تریدر ایرانی را قبل از ثبت نام در یک صرافی خارجی به خود مشغول می‌کند، موضع گیری صرافی نسبت به ایرانیان است. باید توجه داشت که تا این لحظه (28 شهریور 1401) هیچ صرافی معتبر خارجی به دلیل رعایت قوانین و تحریم‌های بین‌المللی علیه ایرانیان اجازه تأیید هویت کاربران ایرانی را ندارد.

سوالی که قبل از ثبت نام در صرافی بینگ ایکس ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که آیا ایرانیان می‌توانند در این صرافی فعالیت کنند؟

در بخش قوانین و شرایط استفاده این پلتفرم، هیچ اشاره‌ای به منع ارائه خدمات به کاربران ایرانی وجود ندارد و صرافی بینگ ایکس در این زمینه هیچ موقعیت خاصی اعلام نکرده است.

بر اساس گفتگویی که با پشتیبانی صرافی بینگ ایکس انجام شده، این پلتفرم به همه دارایی‌ها و کاربران از تمام کشورها احترام می‌گذارد و بر اساس محدوده جغرافیایی هر کاربر تعیین می‌کند که آیا می‌تواند در این صرافی فعالیت کند یا خیر. با توجه به بازخوردهای کاربران و وجود زبان فارسی در این پلتفرم، ایرانیان هیچ مشکلی برای فعالیت در این صرافی ندارند.

آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

ابتدا به وب‌سایت رسمی صرافی بینگ ایکس مراجعه کنید. در صفحه اصلی، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در فرم ثبت نام، اطلاعات خود شامل ایمیل و رمز عبور مورد نظر را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. سپس یک ایمیل تأیید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. وارد ایمیل خود شوید و لینک تأیید را کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

پس از تأیید ایمیل، می‌توانید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری شوید. توصیه می‌شود برای افزایش امنیت حساب کاربری خود، احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) را فعال کنید. به این منظور، به بخش تنظیمات حساب کاربری بروید و مراحل مربوط به فعال‌سازی 2FA را دنبال کنید. اکنون شما می‌توانید با واریز وجه به حساب خود، شروع به معامله در صرافی بینگ ایکس کنید.

بررسی اعتبار صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی های بین المللی است که به کاربران ایرانی هم خدمات می‌دهد، این صرافی با داشتن رگولاتور های بین المللی و خفن، توانسته است توجه کاربران و شرکت های زیای را به خود جلب کند، این صرافی بیش از ۵۰ میلیون کاربر دارد که روزانه حجم معاملاتی زیادی را در بازار کریپتو کارنسی جابه جا می کند.

آیا صرافی بینگ ایکس معتبر است؟

در حال حاضر (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس (BingX) در رده‌بندی سایت معتبر و مرجع کوین مارکت کپ در جایگاه 40 ایستاده است. البته این جایگاه متغیر بوده و ممکن است تغییر کند، با کاهش یا افزایشی که ممکن است اتفاق بیفتد. همچنین این صرافی در مشتقات، جزو 10 صرافی برتر قرار دارد و میانگین حجم معاملات روزانه آن به قابلیت قبولی دست یافته است.

برای توجه به اهمیت لیست شدن یک صرافی در کوین مارکت کپ، باید به یاد داشت که این امر موضوع مهمی است و می‌تواند به یک صرافی اعتبار مناسبی بخشیده و به جلب اعتماد کاربران کمک کند.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط سایت similarweb، سایت اصلی صرافی بینگ ایکس به طور متوسط ماهیانه 8 میلیون بازدید کننده دارد که به عنوان یک مقدار مناسب محسوب می‌شود.

آیا صرافی بینگ ایکس معتبر است؟

کارمزد صرافی بینگ ایکس

یکی از اموری که هر معامله‌گر حرفه‌ای یا تازه‌کار برای انتخاب صرافی برای انجام معاملات خود به آن توجه ویژه‌ای دارد، مسأله کارمزد دریافتی صرافی در معاملات است. در این بخش، به بررسی کارمزدهای صرافی بینگ ایکس می‌پردازیم.

کارمزد معاملات اسپات صرافی بینگ ایکس:
صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس هزینه ثابتی برای معاملات اسپات خود در نظر نگرفته است و برای هر جفت ارز، کارمزد مخصوص به خود را تعیین کرده است. میانگین کارمزدهای این صرافی در معاملات اسپات 0.1 درصد است. شما می‌توانید از طریق جدول زیر به کارمزد معاملات اسپات در این صرافی دسترسی پیدا کنید. در جدول زیر، کارمزد برخی از محبوب‌ترین جفت‌های ارزی مشخص شده است.

کارمزد معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس:

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس در بخش معاملات فیوچرز (Futures) برای سفارشات میکر (Maker) کارمزد 0.02 درصد و برای سفارشات تیکر (Taker) کارمزد 0.05 درصد است.

پشتیبانی صرافی بینگ ایکس

یکی از عواملی که می‌تواند اعتماد مشتریان به یک صرافی را تقویت کند، وجود یک پشتیبانی قوی و با سرعت مناسب است. پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع می‌تواند باعث اطمینان مشتریان شود که در صورت بروز مشکلات، صرافی به آنها کمک خواهد کرد.

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس از طریق چت آنلاین 24 ساعته، مرکز پشتیبانی (Help Center) و یک گروه تلگرام به زبان فارسی، به پاسخگویی سوالات و رفع مشکلات کاربران خود می‌پردازد.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس (BingX) با ارائه یک طیف گسترده از خدمات و امکانات، تلاش می‌کند تا اطمینان مشتریان خود را برای انجام معاملات افزایش دهد. در زیر به معرفی این خدمات می‌پردازیم.

معاملات اسپات (Spot): در این صرافی، شما می‌توانید بیش از 300 نوع توکن را به صورت تک و جفت ارز مبادله کنید و به خرید و فروش آن‌ها بپردازید. صرافی دارای کیف پول اختصاصی است تا کاربران بتوانند دارایی‌های خود را به راحتی نگهداری کنند.

معاملات فیوچرز (Perpetual Futures): این صرافی امکان معاملات فیوچرز با اهرم را فراهم می‌کند. قراردادهای آتی به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا دارایی‌ها را خرید و فروش کرده و از ریزش قیمت‌ها سود کسب کنند، بدون اینکه واقعاً آن‌ها را در اختیار داشته باشند.

ترید در بازار فارکس: کاربران این صرافی می‌توانند برخی از نمادهای فارکس را معامله کنند.

اتصال به سایت تریدینگ ویو: این صرافی به کاربران امکان اتصال اکانت خود به سایت تریدینگ ویو (Tradingview) را می‌دهد تا بتوانند معاملات خود را مدیریت کنند.

قابلیت کپی تریدینگ: کاربران می‌توانند با بررسی سابقه تریدرهای مختلف اکانت خود را به حساب معامله‌گران متصل کنند تا معاملات آن‌ها برای آن‌ها هم ثبت شود. این قابلیت شامل مشخص کردن TP و SL و مشخص کردن میزان سرمایه که می‌خواهید به هر کدام از معامله‌گرانی که قصد کپی کردن آن‌ها را دارید، اختصاص دهید. همچنین امکان فیلتر کردن معاملات بر اساس جفت ارز و خروجی از معامله در هر زمان نیز وجود دارد. اما با این قابلیت‌ها، عواقب کپی تریدینگ به عهده کاربر خواهد بود و باید دانش لازم را در این زمینه داشته باشند.

پشتیبانی از واحد ریال: این صرافی امکان مشاهده قیمت رمزارزها به ریال را فراهم کرده است که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است.

پشتیبانی از زبان فارسی: تیم توسعه‌دهنده این صرافی زبان فارسی را برای کاربران فارسی‌زبان فراهم کرده است.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

بونوس صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یک کمپین خوش‌آمدگویی راه‌اندازی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا طی یک ماه از تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) در ۱۲ وظیفه مشخص شده توسط این صرافی فعالیت کنند و از جوایز آن بهره‌مند شوند. همچنین، برای شرکت در این رویداد، کاربرانی که زبان فارسی را انتخاب کنند و بین تاریخ‌های گفته‌شده حساب کاربری خود را در BingX ایجاد کنند دعوت شده‌اند.

جوایز این کمپین فقط به ۱۰ هزار نفر اول که حداقل یکی از وظایف ۱ تا ۱۱ را انجام دهند، اعطا می‌شود. همچنین، برای ۱۰ هزار نفر اولی که وظیفه ۱۲ را انجام دهند نیز جوایزی در نظر گرفته شده‌است.

بخشی از وظایف این کمپین شامل معاملات فیوچرز است که به شرح زیر است:

کاربرانی که در انجام وظایف شرکت می‌کنند باید پس از ثبت نام، معامله‌ای انجام نداده و در اولین معامله فیوچرز خود به حجم معاملاتی بیش از ۱۰۰۰ تتر برسند.

سخن پایانی

در این مقاله، سعی شده است صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس (BingX) با بالاترین دقت برای شما مورد بررسی قرار گیرد.

رتبه اسپات صرافی بینگ ایکس کمتر از 30 و در مشتقات جزو 10 صرافی برتر است و از حجم معاملات و اعتبار مناسبی برخوردار است.

همانطور که در بالاتر اشاره شد، این صرافی مانند صرافی کوینکس سخت‌گیری خاصی در برابر کاربران ایرانی ندارد و طبق گفته پشتیبان صرافی، حتی نیازی به VPN آی‌پی ثابت نیست. اما ایران بروکر به شما پیشنهاد می‌دهد که جهت جلوگیری از خطرات احتمالی که ممکن است در آینده برای شما و حسابتان پیش بیاید، از یک VPN آی‌پی ثابت استفاده کنید.

ارسال نظر